دکتر سید محمد جواد میرلوحی

پایگاه اطلاع رسانی جهت آشنایی، پیشگیری و درمان بیماری های قلب و عروق

بیماری های قلبی و استرس: پیوند این دو چیست؟

همچنین باید بخواهید:

  • برای کاهش استرس ، هر آنچه را می توانید تغییر دهید.
  • بپذیرید مواردی وجود دارد که شما نمی توانید آن ها را کنترل کنید.
  • قبل از توافق برای انجام کاری، در نظر بگیرید که آیا واقعاً می توانید این کار را انجام دهید؟ گفتن "نه" برای درخواست هایی که استرس بیشتری به زندگی شما می بخشد، بهترین اقدام است.
  • با افرادی که دوستشان دارید در ارتباط باشید.
  • هر روز برای استراحت خود برنامه متنوع و مشخص داشته باشد. شما می توانید کتاب بخوانید، موسیقی گوش دهید، عبادت کنید، یوگا یا تای چی انجام دهید، مجله بخوانید یا به آنچه در زندگی شما خوب است تأمل کنید.
  • فعال باشید! وقتی ورزش می کنید مقداری از استرس خود را می سوزانید و برای مقابله با مشکلات نیز آمادگی بیشتری خواهید داشت.

 

برخی از افراد به دلیل افسردگی، دچار استرس سختی می شوند. اگر شما نیز اینگونه هستید از پزشک یا مشاور کمک بگیرید. افسردگی با بیماری های قلبی مرتبط است اما می توان آن را درمان کرد.

اگر مسیر مدیریت و درمان استرس را دشوار می بینید، می توانید کلاس مدیریت استرس را طی کنید، کتابی درباره مدیریت استرس بخوانید، یا از یک درمانگر چند جلسه مشاوره بگیرید. این یک سرمایه گذاری در سلامتی و کیفیت زندگی شما است، هم برای حال و هم برای آینده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دکتر سید محمد جواد میرلوحی
پزشک فعال در زمینه قلب و عروق
مخترع و پژوهشگر
دارای مقالات بین المللی ISI، Pubmed و علمی پژوهشی

Designed By Erfan Powered by Bayan